Espiga on tour!

desembre 19, 2019by Espiga0

Durant aquests mesos de novembre i desembre, l’equip d’Espiga hem estat participant de diferents esdeveniments, Meet The Brewer i tastos de cerveses amb la intenció de donar a conèixer el nostre projecte i el que més estimem, la nostra cervesa artesana.

En aquestes setmanes passades, i gràcies a la voluntat i col·laboració dels nostres distribuïdors, clients i el públic més fidel, hem estat presents a més de les diferents presentacions i esdeveniments organitzats al Conesa Beer Barcelona, de ruta per diferents locals com el Hours Categorie de Girona o el HamburBeer de Martorell. També vam viatjar fins a Gasteiz-Vitoria per celebrar l’aniversari del Guernica juntament amb Basqueland. També vam baixar a València a visitar els amics incondicionals del Valhalla i Llúpol.

https://www.espiga.cat/wp-content/uploads/2019/12/Guernica-1280x960.jpeg

Guernica – Gasietiz

https://www.espiga.cat/wp-content/uploads/2019/12/Valhalla.jpeg

Valhalla – València

Un final d’any intens que va començar amb la jornada de portes obertes, tast guiat i dinar amb família a la nostra fàbrica de Cervesa Espiga a St. Llorenç d’Hortons, i que va acabar divendres 20 de desembre amb un tour de l’equip d’Espiga per diferents locals de l’Eixample de Barcelona, culminant i tancant el 2019 amb un Meet The Brewer al Humble Beer de Barcelona.

Aprofitem aquestes línies per desitjar-vos en nom de tot l‘Espiga Team, unes bones festes amb molta birra!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *